Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

maandag 30 oktober 2017

Leftover IV



a few days after I finished that little booklet (see below) I found a page I forgot to add ...it had to be used of course! 

een paar dagen nadat ik dat kleine boekje klaar had vond ik een bladzijde die ik vergat erin te doen, die moest natuurlijk nog wel even een plekje krijgen!


Made a card (what else☺) doodled and glued some washi. didn't use a stamp at all back to nursery school !?!)
maakte een kaartje (wat anders☺) doodelde wat en plakte wat washi, gebruikte geen enkele stempel, terug op de kleuterschool ?!?)



O, the word 'happy' I made with a small dymowriter I bought at the HEMA
oh en 'happy' kwam van mijn kleine dymodinges van de HEMA


Lately I was at a market in Leeuwarden (especially for woman) and there I found this handy display, (it was made by people with a mental disability) they make lots of beautiful (home deco)things and I almost couldn't resist buying the whole...

Laatst was ik op een beurs (voor vrouwen) in Leeuwarden en daar vond ik deze leuke display, gemaakt door mensen met een geestelijke beperking, ze maken veel prachtige (home deco) dingen en ik kon me bijna niet beheersen om alles...


the card says: made with love in frisian language (dutch dialect)


maybe I wil make myself  a bunch of displays in different sizes??!!!
misschien maak ik zelf ook nog eens een voorraadje van verschillende groottes..??!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails