Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

maandag 19 juni 2017

Enjoy! Geniet!

For now the last card, I am on holidays enjoying sun & seabreeze and filling my head with...ehm...?😉😎
Voorlopig is dit mn laatste kaartje, ik ben op vakantie, lig in de zon, lekker briesje en vul mn hoofd met...ehmmm...? 😉😎

on this card I regretted those (dark)leaves also, but this time I managed to highlight and make it into a card to my taste ☺ (nag nag nag....)added the inspiring text (AS) and circleburst (Crealies), dripped some aladine ink, bright yellow! and some washi and die (gummiapan)

op dit kaartje had ik ook spijt van die te donkere bladeren, maar deze keer lukte het wel om er een kaartje naar mijn smaak van te maken (wat een gezeur he??) de leuke inspirerende tekst (AS) en cirkelburst (Crealies), samen met wat heldergele inktdruppen van Aladine...toen nog wat washi en een hart stans van Gummiapan


oh, that purple..hmmmmmmmmm ♥♥
O, dat paaaaaaaaaaaaaaaaarsss...!♥♥



 HappY!

2 opmerkingen:

  1. Prachtig Hermien, sorry dat het zo lang geleden is dat ik een bezoekje kwam brengen, maar ik vind je kaarten en jouw stijl altijd super, dat weet je!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails