Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

vrijdag 12 mei 2017

Ok wéér vlindertjes, Ok, butterflies again..

t is nou eenmaal een favoriet , vlinders (en blommeh)

I am in love with butterflies (and flowers)


On this card I painted some gesso in the center to stamp the butterfly and let it stand out a little more.
Ik verfde wat gesso in het midden om de vlinders op te stempelen, zodat ze er wat meer 'uitpiepen'




some numbers (template) and circles (crealies)  
stencilde wat nummers en stempelde cirkels (crealies)


the little black circles are of unknown origine, I even can't remember where I found them..☺
de kleine zwarte cirkelvormen zijn van een onbekend merk, ik kan me ook niet herinneren waar ik ze vond..☺


1 opmerking:

  1. Weer een hele mooie in je eigen , unieke stijl, bedankt voor je verjaardagswensen Hermien, ik ben er zo blij mee, ik ga er lekker veel naar kijken en van genieten !!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails