Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

woensdag 22 februari 2017

zwart witje

ik kocht een paar oude boeken bij de kringloop met als doel om die te gaan gebruiken voor de Hobby (jaja, met hoofdletters ☺)het eerste experimentje was met de gelliplate, ik maskeerde de vlindervorm en deed eens gek: zwart!


Een normaal mens zou eerst die stempel zetten en dán, maar ja, soms ben je niet helemaal normaal (maakt het leven alleen maar leuker, toch?) daarom de vlinder ook niet helemaal precies presas ..


dit kaartje maakte ik van een overgebleven stukje, ik scheurde de rand van het kaartje en plakte wat grappige washitape erachter


geen doordacht plan, maar ik ben niet ontevreden☺


3 opmerkingen:

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails