Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

donderdag 4 augustus 2016

♥♥♥From China with love ♥♥♥


ik kocht laatst een verzameling clearstamps in China en, omdat het leuker is die te verkopen met een klein voorbeeldje, maakte ik wat snelle kleine kaartjes


 alhoewel, deze eerste was met de set van de Hema, maar die zag ik ook in China, dus daar komt ie vast ook vandaan op dit minikaartje gewoon wat gesponsd met distress en  vervolgens gestempeld, verder niets bijzonders (tekst van Simon Says)

in dit setje zaten allemaal cirkeltjes en vierkantjes..(heb ik die vierkantjes niet op de foto?? Nog eens zoeken)  (tekst is van Simon Says)


het derde setje is er eentje met een kerstthema, ik dacht dat de stempelnatie vast al in de weer was, maar ik heb er nog geen een verkocht...(en zelf maak ik geen kerstkaartjes dus...........)


het vierde setje was een hele leuke met grappige bloemen en tekst, helaas plakten deze stempels niet zo goed op mn acrylblok, maar ik vind ze toch wel erug leuk!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails