Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

dinsdag 26 april 2016

Back in town?

zo dat was een pooooos geleden! Niks gepost sinds het AS event! daarom eerst maar eens even de kaartjes die ik daar maakte (en sommige gedeeltelijk thuis nog afmaakte!

de eerste was een lekkere simpele rechttoerechtan kaart van de workshop van Hermine


sprayen door een stencil, vervolgens stempelen en inkleuren met  bister, colorit oid (ben het alweer vergeten :-) Stempel ENJOY is van het AS sheet, het sheet was niet zo mijn ding, dit woord wél, mocht iemand ermee zitten, ik hou me aanbevolen (Alleen ENJOY dan he? ;-)


bij de andere workshop ging het om met kleurverloop te sponsen, het kaartje werd, al met al, een beetje erg saai, dus ik heb nog wat ingekleurd en bijgetekend..




dit waren de eerste twee! (Alle stempels volgens mij van een AS sheet)

1 opmerking:

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails