Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

zaterdag 2 april 2016

Aan de muur

met dat ik de titel typ, moet ik denken aan een collega...ze was aan het typen, een samenvatting van de toestand van een patiënt. De man had een catheter gekregen (urine) en echte, ouderwetse dokters noemen dat dan een catheter à demeure, zij kende die term niet en typte "catheter aan de muur"☺☺☺
Maar dit verhaal gaat niet over catheters natuurlijk, dit verhaal gaat over kaartjes, kaartjes en noggus...

en dan hebben we het over dit drietal, ik wilde boven mijn bank, wel weer eens iets nieuws..ik kocht drie lijstjes bij IKEA en gebruikte de oude vierkante dienblaadjes die er al hingen met een andere afbeelding erin
de bloemetjes waren favoriet, dus die kregen de hoofdrol
de 'koele achtergrondjes gebruikt van de eerdere posting, er waren nog mooi drie over..



















alledrie in een lijstje en...
















aan de tak boven de bank..


ik vind ze helemaal leuk!




6 opmerkingen:

  1. Drie prachtige werkjes aan de "muur".....mooi hoor!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Drie prachtige werkjes aan de "muur".....mooi hoor!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk gedaan hoor, mooie schilderijtjes tegen de muur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. uh... heb je inmiddels ook een deal mét de Ikea?? ... ... de lijstjes zouden verkocht moeten worden met deze sch i tt erende inhoud!!!! ge wel dig. WOW!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige lijstjes, echt heel mooi! Ik heb alleen wat moeite met die tak, maar dat is bijzaak :)))

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails