Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

maandag 21 maart 2016

Wie houdt er van paars?


het was vast niemand opgevallen..ha, ik zelf dus! Volgens mij hield ik van dit project nog wat over en daar bakte ik nog wat mee...en die zag ik nog niet op mijn blog, dus ik ben echt achter...!



uit rood/oranje knipte ik de stempelafdrukken van Carabelle, ik stempelde nog wat HAPPY (HEMA) op de achtergrond en gooide de witte posca marker nog weer es in de strijd..


de swirls van Carabelle stempelde ik eerst zwart, maar dat viel te weinig op, dus die nog wat overgetrokken met de witte marker



1 opmerking:

  1. De drie kleuren die je hier gebruikt gaan echt schitterend bij elkaar, en ja hoor ik hou wel van paars en oranje!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails