Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

zondag 20 maart 2016

laatste vh zestal

deze had ik beloofd, dat ie vast nog weer es voorbij zou komen en ik sta te kijken naar mn zes karrtjes en  denk..'o, dat doe ik bijna nooit, twee bijna dezelfde maken...!.'deze keer dus wél .,.dus ja, hij lijkt erg op...


 tweelingetje, zullen we maar zeggen ☺


(en die bloem, ja, die komt nog vaker(derderder ) want ik vind em te leuk!♥♥♥♥


hier staat het zestal te pronk aan de muur..!


4 opmerkingen:

  1. wow ... ik zit nog op mn stoel maar het scheelt niet veel. Hoe maak jij die schitterende achtergrondjes, met of zonder gelliplate, ik denk zonder? En tig laagjes? Wow wow wow!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails