Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

zaterdag 9 januari 2016

nog een duo uit de oude doos..

Volgens mij heb ik deze nog niet geplaatst...!?


veel liefs tussen accolades die ik loszwervend terugvond..


 de laatste twee van een serie lang gelee...vorig jaar!!☺☺☺


hier zelf wat geschreven...dit jaar maar eens wat oefenen met letttering, dat heb ik in een bruin verleden (echt donkerbruin, ik was nog in mn puberdinges... ) wel wat met letters zitten oefenen en een calligrafiepen..volgens mij heb ik die toch nog ergens,,,?? op struin!


dit waren de alderlaatste rood paaars groene (geloof ik toch echt..!~)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails