Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

vrijdag 1 januari 2016

Nieuw jaar, nieuw leven

Dit kaartje komt op nieuwjaarsdag want het is een felicitatiekaart  voor de geboorte van Teun, zoon van onze neef en nicht (die de dag voor kerst werd geboren), waardoor we voor t eerst oud-oom en tante worden (ik zie huize avondrust al gloren ☺☺☺)

De foto's zijn helaas wat overbelicht omdat ik em zo snel mogelijk op de post wilde doen en toen was t al een tikkie donker... !


ik gebruikte een achtergrondje dat nog in mijn voorraad lag en stanste de naam uit, plakte de letters wat lager



het rode hart wat verhoogd geplakt, met wit omrand zodat het er wat meer uit'popt' de bekende zigzag stempel en het woord WELKOM met losse letters gestempeld



Ik maakte een bijpassend envelopje, ik sprayde dylusions inkt door de naam stans die ik uit een nieuw kartonnetje had gesneden, hart gestempeld en ingekleurd.beetje stoer en toch ook lief..!

Stempels allemaal van Carabelle, (Letters onbekend merk)

Van Harte Petra en Marten!

1 opmerking:

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails