Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

maandag 4 januari 2016

De ouwe kaartjes..


nu ik zo bezig ben de postings klaar te zetten denk ik: hoog tijd voor wat nieuws! Ik ben erg happy met de techniek met verf en... blijf dat natuurlijk ook wel doen, maar heb inmiddels alweer een filmpje gezien waarvan ik denk YES!! dat ga ik ook...


 moeten mn 'oudjes' natuurlijk eerst nog wel een plekkie op mijn blog..

 dus bij dezen!


1 opmerking:

  1. De happy oudjes mogen echt nog wel gezien worden hoor, Hermien, wat ben je vlijtig bezig zeg, steeds weer mooi en steeds weer anders!! Super!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails