Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

zaterdag 28 november 2015

Nog een oud blauw maaksel

tijdens het fröbelen kwam ik nog een verdwaald blauw kaartje tegen, die moest natuurlijk ook nog bevorderd worden tot kaart,


 alias label..! zelf wat gedoodled  en wat restjes uit mn rommelbakje gehaald


volgens mij is dit, officieel, de allllderlaatste van de blauwe serie, mijn zus kreeg een set met kaartjes voor haar praktijk en deze en...ehhh..volgens mij had ik tien kaartjes gemaakt, toch nog es graven waar de REST is..☺☺


stempels:
Bloem: Carabelle
Cirkelen Geluk&zo: DC
Happy: Penny Black

1 opmerking:

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails