Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

zondag 29 november 2015

Nieuwe serie hemelsblauw

ik wilde al schrijven: hel blauw, maar dat vond ik toch wel een rare aanduiding...hemels is veel leuker, of niet dan??


bij deze een lekkere blauw met wat fluo en aqua gebruikt


een Happy die gebruikt en deze met decoupagelijm bevestigd wat ik ook over het hele kaartje smeerde, zo werd t licht glanzend en poppen de kleuren er nog meer uit..
(helaas zag ik later op de foto-een mens wordt toch echt slechterziend op de ouwe dag☻☻ dat er afsnijseltjes zijn blijven zitten..)

stempels:
Tekst in kleurvak: SA
Birthday: JOFY 
\

1 opmerking:

  1. Zoiets zie ik dan ook vaak pas op mijn foto's :)
    Toch een heel leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails