Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

dinsdag 20 oktober 2015

Zwart wit

in een leuk bloemenzaakje zag ik leuke zwart witte kaartjes, dat wilde ik ook wel eens proberen..


Eerst mijn happy die cut gebruikt


daarna een setje hartjes stempels van DC, drie stuks, met een schilderstape aan elkaar vast gemaakt om ze recht te kunnen stempelen..



gemat op een zwarte kaart (ik kon het niet laten om toch wat kleur toe te voegen..☺☺)

Stempels:
DC

1 opmerking:

  1. Van je happy kaarten word ik altijd vrolijk , prachtig hoe je dit weer hebt weergegeven!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails