Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

zaterdag 26 september 2015

De rest

De rest van de kaartjes kwamen goed van pas, mijn zus mailde dat ze alweer bijna door haar voorraad kaartjes heen was en of ik nog tijd en zin had om.............alsof ze ervoor klaar lagen!

Het moest allemaal een beetje snel maar omdat het kaartje an sich al klaar was, moest ik alleen nog bedenken wat ik ermee ging doen, de boekjes van de vorige keer vond ik zelf wel erg leuk, dus ik ben maar in dezelfde stijl doorgegaan.

Ik maakte 4 blauwe en 4 rode.


t werd simpel, nog wat stempels toegevoegd en een setje binnenblaadjes


geen kaartje is hetzelfde


de binnenblaadjes ook gestempeld


kan mijn zus er iets in schrijven voor haar cliëntjes

gebruikte stempels:
Happy van Penny Black,
Lijntjes en cirkelmotieven: DC

3 opmerkingen:

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails