Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

vrijdag 1 mei 2015

En toen

was er alweer een dikke week voorbij, dat krijg je ervan als je niet zo vaak meer achter de computer kruipt, ik zit veel met mijn Ipad en de blogger app, daar kan ik niet zo goed mee uit de voeten..

dus ik zit weer eens in de kast ☺☺





dit is mijn kalenderblad voor juni geworden, ecoline op het craftsheet en t blad erdoorheen gehaald.


vervolgens gestempeld met DC stempels en ook nog gestempeld met chloor..


In het echt ziet het er wel fleurig uit, hier lijkt t wat druk ☺



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails