Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

donderdag 9 april 2015

Label

Ik had nog een label geverfd met acrylverf (bankpasje) en die mocht ook kennismaken met mn nieuwe stempeltjes.. Idee en uitvoering eigenlijk gelijk aan die van eergisteren ☺



nog wat witte spetters gemaakt



gemat op een zwarte ondergrond



(op deze zie ik dat je t ook niet van TE dichtbij moet bekijken haha)


touwtje met zilverkleurige kraal en klaar wassie!

3 opmerkingen:

  1. Deze vind ik geloof ik nog mooier dan de vorige Hermien...go on :-)))
    Toedelsss, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou ik moet Alie gelijk geven deze is mooier dan de vorige hij is super ook van dichtbij.
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails