Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

zaterdag 10 januari 2015

Rood!

Geïnspireerd door een kaart die mijn buurvrouw ooit maakte, maakte ik deze felrode kaart


mijn leuke Sheena Douglass stempel weer gebruikt, gestempeld op een ondergrond die ik sponste met distress inkt, een paar klaprozen weer ontkleurd met chloor, daarna de teststempel eroverheen



wat water gesprayed voor nog wat meer effect, uiteindelijk ook nog de DC bloemstempel in rood rondom


als dat geen rood is...!


3 opmerkingen:

  1. Als poppy liefhebber kan in zo'n kaart enorm waarderen...mooi het effect met de chloor tussen dat lekkere rood, Hermien!
    Toedelsss, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben echt zot van papavers. Heel mooi gedaan

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige , vurige kaart!!! en chloor geeft toch steeds een mooi effect!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails