Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

woensdag 14 januari 2015

Meer kleurigs!

verslavend hoor, die heerlijke kleurtjes!


ik maakte een klein boekje, zelfde techniek als de voorgaande kaart, colorit poeders geel en blauw,
DC bloemenstempel, gebleekt en gekleurd, stamp it cijfertjes en wat kleine bloemetjes en een swirl



ik maakte een fout bij het maken van het boekje, het lint had niet onder  het achterkant kaartje door gemoeten, na deze foto's heb ik dit weer losgemaakt, ik snapte al niet waarom er zo weinig bladzijden overbleven....


de achterkant van het boekje kleurde ik met waterverf waar ik het kaartje doorheen haalde, stempels van art specially (tekst) en Sheena Douglass (bloemen) een stencil van stampinback.



gebruikt als voorbeeld voor de knutselmiddag met de schoonzussen/nichtjes


5 opmerkingen:

  1. Prachtig hoor Hermien, je margrieten komen zo mooi uit op die mooie kleurrijke achtergrond!!! Spijtig,van je boekje, ik had dat ook eens een keertje voor, als je , je lint lang genoeg maakt, en niet vast plakt kan je dit wel op deze manier doen!! Succes!! Of beter toch maar een andere manier zoeken om alles samen te houden, want je lint moet wel heeeeel lang zijn!!(haha)!!Groetjes!
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig stempelwerk. Daardoor zien de boekjes er heel mooi uit.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi boekje, mooi kleur gebruik!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi resultaat met de Colorit...en de gebleekte bloemen - super !!!
    Toedels Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails