Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

woensdag 28 januari 2015

drie keer raden....jawel!! Red is aan de bird...beurt...!


Deze is half klaar, het moet een soort boekje worden, maar ik heb nog niet helemaal bedacht hoe en wat ik wil..maar t frontje mocht wel vast op de foto.!


ik had op de computer een tekstvel gemaakt met het woord HELLO erop. dit geprint op dik printerpapier (DCP 210 grams) en ik wilde proberewn hoe verf/inkt zich gedroeg op dat papier..t werd een beetje verweerd, wel leuk vond ik, toen ik later nog crackle vernis erover deed ging het niet meer goed, maar dat mocht de pret niet drukken.


een opgewonden standje ☺☺




4 opmerkingen:

  1. Ah deze is geweldig. idee zet zijn/haar hele familie in het boekje .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, met de tekst op het vogeltje en het mooie randje!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. k Heb ervoor gekozen om het frontje toch nog leuker te vinden dan je woordspeling op beurt/bird :-))
    Leuk juist die verweerde look...Je hebt weer wat moois gemaakt Hermien!
    Toedelsss, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails