Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

zaterdag 24 januari 2015

Blue birds come in ...

Al tijden was ik verliefd op die leuke vogeltjes van Dina Wakley en toen ik ze mezelf dan eindelijk gunde, toen waren ze vaak uitverkocht of met een wekenlange levertijd.. 
Tijdens mn speurtocht kwam ik ook op Amazon.com en daar zag ik, dat ze ook goedkopere sellers aan boord hebben, kon ik de set zelfs voordeliger kopen (incl. verzendkosten) dan dat ik ze in Nederland bestelde!  En ze waren er binnen een week!



Met dit kaartje ben ik aan het worstelen geweest, het wilde maar niet zoals ik wilde, dus uiteindelijk scheurde ik de delen eraf die me niet zinden en toen vond ik em ineens wel leuk!


stempels allemaal van Dina Wakley, cirkels met dopjes gemaakt, wat gerommeld met gesso en de HELLO tekst op de printer gemaakt en achter het kaartje geplakt..


er volgen meer!



6 opmerkingen:

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails