Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

donderdag 8 januari 2015

2015

en toen was het alweer een week  2015!

Allereerst wens ik natuurlijk iedereen een goed, creatief, zo gezond mogelijk en gelukkig nieuwjaar!

Afgelopen zaterdag begonnen wij lekker creatief, een deel van mn schoonzussen en twee nichtjes kwamen langs voor een dagje knutselen, beregezellig en ontiegelijk leuk om te zien hoe iedereen zn eigen manier heeft om iets te maken, ik deed zelf ook weer de nodige inspiratie op! Genieten!

Ter voorbereiding had ik wat voorbeeldjes gemaakt, o.a. Een kadodoosje, een klein boekje en wat kaartjes..

aan het begin van het nieuwe jaar is het wel leuk om het kadoosje als eerste te plaatsen ☺


deze gewoon gemaakt met een correspondentiekaart, ik deed wat waterverf op mijn sheet en maakte het papier een beetje nat, het kaartje haalde ik door de verf, tot ik tevreden was


 toen gevouwen om te kijken waar het driehoekje voor de tekst uitkwam


vervolgens weer uitgevouwen en met de bloemstempel van DC bestempeld, mijn potje chloor gepakt en de bloemetjes en blaadjes weer opgebleekt. Touwtje erdoor, mooi om te geven met een kleinigheidje of wat geld erin!

Supermakkelijk te maken, ken je het niet, dan is hier een filmpje!





7 opmerkingen:

  1. Heel mooi gemaakt met dat contrast van die witte bloemen en blaadjes. Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk én mooi Hermien, wat een heerlijke kleuren bij elkaar!
    Wat een gaaf kadoosje en ook complimenten voor je artistieke foto's!!!
    Het filmpje ga ik eens op mijn gemak bekijken...dankje...
    Toedelsss, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk en mooi doosje, geweldige tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zeg!!! Ziet er moeilijker uit dan het is, en super mooi resultaat, hier kan je mooie geschenkdoosjes mee maken, zal ik zeker een keertje proberen, bedankt voor de duidelijke video!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails