Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

donderdag 30 oktober 2014

Eigen krabbels

in de loop van de tijd verzamel je heel wat stempels en toch blijven er van die dingen die je ook nog zo graag...........

dus ik dacht: 'ik krabbel eens zelf wat' t bloemmotiefje gebruikte ik wel eerder bij mijn zentangle oefeningetjes, dus dat is een ouwetje, de rest is vooral ook gespiekt van JOFY stempels..



een restje waar ik mijn notitieblok stansje op had geoefend en ik wat met inkt op aan het rommelen was geweest werd bevorderd tot achtergrondje..



Nog vaag een tekststempel op de achtergrond, en wat bijgekleurd met distress..1 van de bloempjes met potlood ingekleurd..

Ik ben niet ontevreden, volgende keer meer zelf mn kleurtjes bepalen maar het is zo mooi gerecycled ipv de bodem van de prullenbak te zien!





4 opmerkingen:

  1. Het kriebelde dus bij jou om te gaan krabbelen Hermien...met leuk resultaat hoor!
    Je blommekes zien er gaaf uit tegen het geredde achtergrondje :-)
    Hartelijke groet,
    Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige krabbels , daar hou ik wel van!!!

    Groetjes en fijn weekend!
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails