Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

dinsdag 2 september 2014

Zus & zo (IX)



Foei, dit zijn geen fraaie foto's, sorry! De kaartjes zijn de deur al uit, dus ik kan het niet overdoen..(al weet Dymphie altijd nog wel een trucje met een bewerkingsprogrammaatje, maar ik ben nu even te  lui, moe of.om het uit te zoeken)




weer hetzelfde kaartje gebruikt en een stempel van de buurvrouw geleend, want ik had zelf nou niet bepaald veel 'kind geschikte' stempels..


de vlieger paste mooi bij dit model kaart, ingekleurd met glossy stiften, geeft een beetje halfdoorzichtig, glanzend effect, randje getekend, zwart wit lintje bovenin


hier alweer the birds! deze keer gestanst uit een vel keukenpapier dat ik met gelmedium op papier plakte, zie voor de inspiratie het blog van Godelieve


beetje een zonnetje geprobeerd te schilderen en wat 'pittiger' gemaakt met stipjes..



tot de volgende.........keer!


1 opmerking:

  1. haha, waarschijnlijk helpt in dit geval een blauw/groen 'filter' en een beetje lichter maken wel :) Verder ga ik me er niet mee bemoeien ;)
    Ze zijn leuk met al die nonchalante steepjes, zonnen en kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails