Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

vrijdag 17 januari 2014

Something old

bij het doorspitten en overzetten van mijn foto's naar de nieuwe computer kwam ik nog allerlei kaartjes tegen die nog niet op mijn blog verschenen, dit is er ook eentje, stempels aangeschaft op de beurs, natuurlijk van Different Colors (ik verzuchtte net nog iets over een zak vol geld.... ;-) )




 

de bloem iets met water en een kwastje bewerkt na het voorbeeld van Judith van Ludiec,
Touwtje met houten bloemetje, genoeg, vond ik zelf!


2 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Prachtig effect door de bloem met water te bewerken~
    Ik ga naar de ARTSpecially, daar staat Ludiec hopelijk ook weer. Portemonnee leeg? Dan neem ik gewoon mijn pinpas mee ((-;; haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaart! Prachtige kleuren en net genoeg versiering dat koordje met de houten bloem!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails