Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

donderdag 16 januari 2014

label

van mijn schoonzus kreeg ik laatst een mooie jute mand met hyacinten, heel lief!

En aan die mand hing een leuk label met een boodschap erin..

Dat labeltje was vervolgens weer de inspiratie voor twee labeltjes en er volgen vast nog meer!

Originele labeltje:



 Mijn 'vertaling': (oops, ik zie dat het insteekgaatje zo niet zichtbaar is...nou ja, u mag van mij aannemen dat ie er(onder) zit!  stempels van DC en SU (onder het geponste bloemetje), hoekpons



En nog een andere vorm zonder insteekgaatje..




Geëmbosste tulp, distress inkt , labeltje met stempel van DC

Leuk voor aan een bloemetje!

2 opmerkingen:

  1. Zeer mooie kaartjes!! Vooral het rose tulpenkaartje vind ik supermooi!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je labels allemaal even mooi. Top hoor.

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails