Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

dinsdag 22 oktober 2013

Fleurig!


Soms is een embossingmal prachtig van zichzelf en vind ik dat ik er niet veel aan toe hoef te voegen...


Een koopje nog wel!


Stempel van DC, en wat fleurige kleurtjes


Ik maakte ook nog een label met dezelfde mal


Hierbij juist veel kleur gebruikt en twee andere DC stempels (later nog een touwtje door t gaatje, maar die heb ik niet op de foto..)


Die mal gaan jullie vast nog vaker tegenkomen!






3 opmerkingen:

  1. Wow, ze zijn allebei prachtig zeg! Ik hou van die kleurtjes!
    De kaart op mijn blog is inderdaad gemaakt met die stans, leuk hè? Een Flip-kaart noem ik het...

    Groetjes,
    Marit
    Ps. ga je nog naar de Kreadoe dit jaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die mal is idd schitterend op deze manier, maar op je tag doet'ie het ook supergoed.
    Beide zijn echt heel mooi geworden en toch zo verschillend!
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die bijna witte kaart is heel mooi maar je tag vind ik ook wel super! Mooie mal waar jij duidelijk heel goed weg mee kan!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails