Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

zondag 8 september 2013

Voor mijn zus-for my sister

Mijn zus was in juli jarig, maar viert het vandaag, samen met mijn broer en vader..Mijn zus vroeg me een paar kaartjes te maken zodat ze die aan haar cliënten mee kan geven...dus dat werd mijn missie gisteren..

My sister had her birthday in July, but is celebrating this today, together with my father and brother. My sis asked me to make some cards to give to her clients, so that became my mission yesterday..

 Mijn zus is integratief kindertherapeute en haar praktijk heet 'gewoon happy'
My sister is a integrative childrens therapist and her practice is called 'gewoon happy'

 
De stempels van de vrolijke poppetjes kreeg ik ooit van haarzelf
The jolly puppets are stamps she gave me a while ago 

  
De tekst op het blauwe papier heb ik geprint, verschillende lettertypes, 'gewoon & bijzonder'
The text was printed, I used different fonts saying 'gewoon & bijzonder' (just normal and special)

Maakte 3 lichte kaartjes en zeven van cardstock, ik hou erg van de combi naturel en blauw.
Made 3 light coloured cards and seven cardstock, I love the combination of naturels and blue.

Gaf elke kaart een rood accentje
Used a touch of red on each card

 

Ach ook maar een paar in de vorm van een label
Well...I like tags, so why not...




 Ponsen van stampin up (kleine bloemetjes ook)
Dies by stampin up (the small flowers are also by SU)



en toen moest er nog een verpakking om dat kadootje
at last I needed something to put the cards in..


Nu maar hopen dat ze er blij mee is ;-)
Lets hope she is HAPPY!

 




17 opmerkingen:

  1. mij lijkt dat je zus hier niet alleen Happy, maar ook dolgelukkig mee zal zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar is ze vast en zeker blij mee!
    Ze zijn SUPER leuk Hermien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou haast een klant van haar willen zijn (-;
    Wat zijn ze SUPER leuk!!!
    Zowel de opmaak alsook de kleurencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit leuk zeg! Prachtige kleuren, dat rode accentje is ook supermooi! Ongetwijfeld is je zus hier reuze blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed gelukt!
    En ik verwacht dat er binnenkort een vervolgopdracht komt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je zus zal zeker blij zijn! Zo mooi en fris allemaal. Is een prachtig kadootje!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk! Daar is ze vast heel happy mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt de flow weer helemaal te pakken zie ik. Wat ONTZETTEND mooi. En voor een goed doel. Daar maak je anderen alweer erg blij mee. Een fijn weekend gewenst. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben jij druk en creatief bezig geweest!!
    Dit ziet er allemaal superleuk uit en zo lief om dat voor je zus te maken. Leuk bedacht ook die kleine rode accentjes.
    Kan me niet voorstellen, dat ze hier niet blij mee is geweest, toch?
    Fijn weekend en groetjes.
    Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze HELEMAAL SUPER, Mien!
    Dit overtreft mijn verwachtingen absoluut!!!!
    -dat doosje maakt het echt af!!!-
    Inmiddels al eentje uitgedeeld...was wel heel bijzonder om mee te geven aan een clientje, persoonlijk!

    Dikke TUUUUUT X
    El

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zeker weten dat je zus hier helemaal happy mee is!!
    Ze zijn zooooo gaaf!!
    Groet Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ontzettend leuk en creatief kadootje!
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tuurlijk was ze er happy mee, dit is zó'n gave serie!!!!! Wow.... dit is echt super de super. Alles. De kleurkeuze, de kleine details, de strakke look maar ook gezellig ik vind het super. Com pli men ten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat kan toch niet anders dan dat je hier super blij van wordt! Hartstikke leuk idee, hartstikke mooie uitvoering, gewéldig!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel leuk geworden, mooie kleuren en leuke ontwerpjes. Dan ook nog in zo'n leuk doosje, echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails