Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

woensdag 17 juli 2013

Colourful!

afgelopen maandag was het weer knutseltijd! Lekker aan het knoeien met ecoline (wie beweert toch dat dat waterverf is, ik heb het nu nog onder mijn nagels zitten, ondanks twee chloorbaden ☻☻)

It was cardmaking time, last monday. Messed around with ecoline (whoever told this is watercolor, beats me, I still have green and blue nails despite two chlorine hand baths ☻☻)








Geïnspireerd door een kaart op pinterest. Kaartje ruwweg wat ingesmeerd met ecoline, vervolgens gestempeld en toen het blauw bovenaan toegevoegd, nog een tekststempel en een onderkaartje, ik vind em wel vrolijk zo!

Inspired by a card I saw on pinterest, roughly applied some ecoline, stamped the flowers and added the last blue layer on top. A textstamp completed the card, I think its a colourful ensemble!

 






6 opmerkingen:

  1. Hééél vrolijk! Mooie stempels ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, sommige pigmenten zijn hardnekkig ondanks dat het waterverf is, hoor! :) Ik weet er alles van. Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker vrolijk en zomers!
    Sterkte met de temperaturen en je gekleurde vingernagels, ha ha!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. GAAF!!!! GAAF!!!! Deze ga ik liften van je. Ge wel dig. Gewéldig!! Sorry. dit is té leuk. Echt. Wow. Nu stop ik. Zucht... jammer dat ik vandaag niet aan de knutsel kan ... maar ik ga het snel uitproberen, want wat is dit een gaaf kaartje!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails