Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

vrijdag 28 december 2012

Geboorte

Mijn collega kreeg, een paar weken geleden, een wolk(je) van een zoon (zo´n ienieminikindje, smelt...)

N.a.v. het geboortekaartje heb ik een felicitatiekaartje gemaakt.



 Nadat ik eerst de bouwmarkt onveilig had gemaakt op zoek naar sloophout behang (helaas niet te vinden!!) vond ik in een tijdschrift een sfeerimpressie met daarbij sloophout als behang..dus dat als achtergrond gebruikt.

Het lettertype van de naam herkende ik als typewriter dus dat werd een printje vanuit word.
Het hartje kocht ik bij Kruidvat, de drie knoopjes heb ik eraf gesloopt en rechts van de naam geplakt..
Nog een plakstrookje in een andere tint blauw en zo heb ik het kaartje ´vertaald´..

Geen enkele stempel gebruikt, bedenk ik me nu! ☺☺ dat is wel heel cold turkey afkicken na de kersteritis!

 


6 opmerkingen:

  1. Ja, dat is een drastische manier van afkicken, ineens niks meer van stempels gebruiken :)
    Heel mooi kaartje. Het past perfect bij de geboortekaart. Het lijkt wel een beetje op blikjes vertalen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal geen stempels.. knap hoor :)
    Ik vind je kaart erg mooi, leuk om iets passend bij het geboortekaartje te maken!

    Fijn weekend!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart súper!! En sloopbehang, had ik nog nooit van gehoord maar ik snap wat je bedoelt. Wat goed dat je het lettertype herkende, echt een leuk, mooi, origineel felicitatiekaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig geboortekaartje. Heel mooi.
    Ben effe je vorige posts doorgelopen. Heb het een en ander gemist. Schitterende kerstkaarten heb je gemaakt, en zoveel verschillende. Super.
    Heel veel groetjes van
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het iseen pracht kaart geworden, zo in de stijl van het kaartje, top hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor! Ik herkende het hartje, zelf kocht ik de kerstboompjes. Ze hadden verschillende figuurtjes. Kruidvat is een fijne winkel voor hobbydingetjes...
    Een prettig jaareinde en veel creativiteit in 2013!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails