Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

woensdag 17 oktober 2012

Ludieckeritis II

Mn laatste van de vorige knutselsessie, alweer..alhoewel, ik lieg, heb nog een klein labeltje gemaakt, maar daarvan dacht ik:misschien wordt dit nog wat voor de kerst.. Dus, tsja, dan ga ik em nog maar niet tentoonstellen, is heel de verrassing eraf ☺







Beetje winters, beetje veerjaardag..nou ja, gewoon een leuk experimentje



10 opmerkingen:

  1. Wat weer een prachtig kaartje. En mooie stempels gebruikt. Kleurcombinatie ook prachtig.
    Heel veel groetjes van
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een prachtige afsluiter van de reeks.
    Ik hou van deze kleurencombi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal niet slecht. Niet veel kleur, maar zeer mooi bruin en de rest past perfect.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en nu van mij, dank je wel voor dit juweeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, wat een mooi blog en wat een mooie kunstwerkjes maak je! Ik kom hier via dymphie en ben volger geworden!
    Groet Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi geworden, en net dat beetje groen wat je hebt gebruikt in de cirkel breekt het geheel heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, zo wil ik het ook wel kunnen, maar ja... Prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jouw experimentje is heel goed geslaagd hoor! Leuk met de vlakkenverdeling in wit en blauw en hoe je de strook craftkarton hebt verwerkt. Het extra kleuraccent in het rondje met de bloem maakt het helemaal af!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails