Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

woensdag 31 oktober 2012

Een dwarse rug, maar

na een half dagje knutselen roept m´n rug tegenwoordig dat ik daar eigenlijk te oud (te versleten) voor ben.

Eerst dacht ik dat het lag aan het feit dat ik veel sta, maar zelfs met veel zitten is het hommeles..

Maar goed, genoeg gemekkerd, al met al heb ik wel een paar kaartjes weten te produceren..

Sommige hadden al een fotootje op dit blog omdat ze in de beginfase zaten, anderen zijn helemaal spontaan ontstaan (natuurlijk wel met de nodige inspiratie van medebloggers en creatievelingen)



 






2 minikaartjes Geluk & Zo, het bovenste kaartje met different colors stempels, klein frame gemaakt en gestempeld, daaronder een cirkelstempel gedaan, wat gescheurd en ingeïnkt, klein houten blommetje.

tweede kaartje:  Hero Arts bloemenstempel, rest DC, randje zelf getekend.

derde kaartje: supersimpel stempels van DC en een van technique tuesday (handmade) het vogeltje is van....(kars??) die landde lekker tussen al die kleine eitjes ☺☺☺

Leuk als kaartje of kadolabeltje (mn hortensia was mooi ingedroogd, bij het maken van een nieuw boeket vielen een paar bloemetjes eruit, die vond ik zo leuk bij de kaartjes passen dat ze erbij mochten op de kiek!




12 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig! Heel veel plezier op de Kreadoe, ik ben vandaag geweest! Je kunt je weer vergapen bij Ludiec, veel nieuwe stempels!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dwarse rug of niet, je kaartjes zijn superleuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je toch een heerlijke eigen stijlvolle stijl. Bewonderenswaardig. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik denk dat je vooral een gezonde mix van zitten en staan moet zoeken. als ik te veel knutsel, krijg ik ook vaak last van m'n rug, dan is het zoeken naar de beste houding, niet altijd even makkelijk, maar ja...
    heel erg leuke creaties ! top !
    verzorg je maar goed !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten!! En je gaat deze week nog naar de kreadoe las ik. Veel plezier! Ik ga vrijdag naar de Kreadoe.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb jij mooie kaartjes gemaakt.
    Wat mij het meeste aanspreekt is jouw kleurgebruik.
    Ook de eenvoud in de afbeeldingen zijn super.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave serie kaartjes en dat ondanks een zere rug ;o(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou meid ze zijn keileuk geworden, en weet je wat de uitdaging is..... ( zei de andere rugmalloot) oplossingen zoeken waardoor alles een beetje makkelijker gaat, zo heeft mijn ventje een opzet tafel gemaakt voor onze eettafel, nu kan ik met rechte rug vilten, ;)) slim hé 😊😊😊😊😊

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi weer. Door een andere kleur te gebruiken krijgen ze ook weer een heel andere stijl.... Voor ieder wat wils dus...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaartjes Hermien!
    En ik stond gisteren nog te Ludiecen, want daar ontkom je bijna niet aan als je hun tegenkomt, en had daar dat dubbele rondjes met stippen in het midden in mijn hand. Weer teruggelegd, weer gepakt, weer teruggelegd ..... arrrgh!
    Nou ja, over een paar maanden is Zeist er weer, ha ha!
    Leuk hoe je Geluk en Zo op twee labeltjes hebt verwerkt.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hou echt van jouw stijl!
    Opnieuw een prachtige serie; het uitgeven waard

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails