Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

dinsdag 24 juli 2012

AJ make and take

Afgelopen zaterdag weer eens richting Sleen getuft...

Schoonmoeder mee, die houdt wel van knutselen, dus dat werd een damesuitje.

We maakten 3 dingen, niet allemaal mijn smaak, maar het was vooral ook gezellig!










De bovenste is een kaartje, met een 'rug', je zou daar evt. ook nog een boekje van kunnen maken,
de andere twee (pen en tante truus) zijn geschikt als kadolabels..

Lekker geknutseld nog wat inkt en stempels gekocht (en wat gekregen!) en we gingen voldaan weer huiswaarts!


4 opmerkingen:

  1. Hé...grappig, ik was er ook. De bovenste is erg leuk hè?!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag het al van ver... een hoofd bij Sproet... hoe kan dat nu :) Ik dacht al dat je het te warm had gekregen maar het is gelukkig maar een workshopje geweest *lol* Toch wel 3 hele mooie kaartjes/labels hoor! Heel inspirerend denk ik, zo'n dagje Sleen! Ook nog een fotostempel gekocht misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leerrijk uitstapje toch? Dat met de pen vind ik wel heel mooi.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie werkjes. Die met die vrouw bovenaan vind ik echt erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails