Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

maandag 16 april 2012

Gegroeid!

Een groot deel van mijn minikaartjes uit de vorige posting zijn uitgegroeid tot 'volwassen' kaarten..

Hier alvast 2









Het eerste kaartje kreeg een blauw kadertje en een tag van gerecycled karton (zit tussen stapels enveloppen op mijn werk) wat ik door de cuttlebug haalde (roosmotief)

Het tweede kaartje werd een verzameling van tag, stukje met alcoholinkt bewerkt vellum (al zoekend naar de link zie ik ook nog mijn rood/roze uitvoering, dáár mag ik ook nog wel eens wat mee  doen!) een lintje en stempel van different colors, rand bewerkt met archival inkt..

Genoeg jarigen deze maand ☺

11 opmerkingen:

  1. Ze zijn moooooi!!! Leuk met de emboss rozen als achtergrond, mooi op deze kleur karton. Toch maar goed dat we wel eens iets bewaren .....
    Favoriete kleurencombi van blauw en bruin/craft kleur.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige stempel, die eerste!! En je maakte er weer juweeltjes van meid!!! Toppie kleuren ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel eg mooi gemaakt ! superzzzz
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vooral de eerste kaart vind ik bijzonder geslaagd!
    Mooie combinatie van kleuren,stempel en materialen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe iets kleins ineens iets 'groots' kan worden, wow! Dat rozenreliëf gecombineerd met het blauw bij de eerste kaart vind ik super super super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor, ik ben helemaal van de uiltjes, dus die vind ik super.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi die kaart met die geemboste rozen!
    Prachtig!
    Leuk zo dat label op je tweede kaart, prachtige kleuren heb je hierbij gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu zie ik weer die mooie roosachtergrond. Heb er vandaag nog aan gedacht. Je weet er mooie kaarten mee te maken. En jouw kleurgebruik is zo lekker fris. Ondertussen heb ik wel een beurzenverslaafdheid opgelopen. Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaartjes geworden. Vooral de eerste vind ik super.
    Groetjes,
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaarten zijn erg mooi geworden!!!

    Alvast een fijn weekend!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails