Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

vrijdag 30 december 2011

Landelijke boeketjes

Natuurlijk hebben we de afgelopen dagen de woonkamer wat opgefleurd en eergisteren bedacht ik dat ik mijn boeketjes nog wel wat ´landelijker kon maken´

De tulpen en anemonen in vierkante potten gedaan wat groen ertussen.. en toen







Een paar rode takken korter geknipt en samen een beetje om elkaar heendraaien en van de een naar de andere hoek in een boogje zetten. Een stuk lint erom knopen voor een leuk effect (tenminste, dat vind ik zelf ☺☺☺)

Wordt een gewoon boeketje toch net even anders!
(PS gisteren kaartjes gemaakt, dus binnenkort meer blogjes!)

Goede jaarwisseling gewenst en vooral een GEZOND 2012 (voor zover mogelijk dan he?? Ik grijns/mopper wel eens dat de gezondheid nog moet komen..☺☺☺)

5 opmerkingen:

  1. Dit is mooi! Dat brengt Kleur en ♥FLEUR♥ in je leven. Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige boeketjes om je te begeleiden naar een 'zo gezond als mogelijk' 2012!!! Leuk idee die gebogen takken, super!
    Van harte bedankt voor je mooie kaartje en wensen ♥ Fijn jaaruiteinde!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier wordt je vrolijk van!
    Dit ziet er uit als voorjaar...
    Een fijne jaarwisseling en een goed en grandioos 2012!
    En ik wens voor je dat dat gezonde nieuwjaar nu voor de deur staat...
    Groetjes,

    Jolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat prachtig gemaakt ! mooi ! bijna al lekker lente ....
    langs deze weg wil ik je alvast een heel fijn, leuk, gezond en creatief 2012 toewensen ! je blog blijft een grote inspiratiebron voor mij, dus ik kom zeker nog wel langs volgend jaar !
    liefs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig nieuwjaar meid, Dat het jaar je brengen mag wat je wenst, maar vooral de gezondheid die je nodig hebt om ons met je prachtig leuke werkstukken te verblijden. �� ik wist niet dat je ook nog bloemschikken kon. Ik vind het geweldig! Lieve Groetjes van Janine

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails