Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

dinsdag 13 december 2011

Laatste kaartjes

dan resten nog 2 kaartjes en is het tijd om weer nieuwe te maken!

Morgenavond ga ik met de buuf naar Art Journey in Sleen voor de nieuwe winterstempels, maar vooral om een avondje gezellig te knutselen!







Het eerste kaartje gemaakt mbv nestabilities, eerst de ondergrond in kleur gezet, vervolgens gesponsd. Deel van een gebakspapiertje geknipt, knoopje bloempje en stukje vellum bestempeld.

Het tweede kaartje is een zusje van die met de roosjes..van een weekje geleden. 

6 opmerkingen:

  1. super leuk!!! en veel plezier knutselen met de buuf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb natuurlijk even gekeken naar de grote zus van vorige week. Deze variant met vlinders (en vlinders blijven hoog scoren bij mij, hihi) is ook top!
    De kleurtjes van de eerste vind ik vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarte, vooral de bovenste spreekt me erg aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier in Sleen! Helaas voor mij te ver weg....Mooie kaartjes heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke zonnige kaartjes! Zo wil iedereen wel jarig zijn.
    Wat leuk dat je vanavond naar Sleen gaat met de buuf, gezellig, én natuurlijk leuk om een avondje te knutselen. Voor mij een béétje te ver weg voor een avondje, maar ik wens jou heel veel plezier vanavond!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee leuke kaarten in prachtkleuren! Mooi met de witte accenten!
    Dat is balen in het kwadraat, met je oog! Jammer dat daar een leuke knutselavond door in het water viel, maar vooral jammer 'in het algemeen'. Ik hoop dat 2012 een blijvende oplossing voor dat oog mag brengen, ik begin alvast te duimen! Sterkte!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails