Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

woensdag 14 december 2011

Helaas

peanutbutter, de puf is weggezogen door de oogarts, waar ik weer anderhalf uur mocht wachten (een vorige keer zelfs 3 uren!) en te horen kreeg dat mijn oogje (dat ooit een aanvaring had met een tak, u weet het nog wel/niet) toch gelaserd moet worden

De verbandlens helpt dus helaas niet genoeg..ik had al een blauw vermoeden..

Dus Art Journey af moeten bellen..balen! Maar wie weet binnenkort (zaterdagmiddag??)  toch nog eens een poging wagen om..een gezellige knutselmiddag te organiseren..

I hope so!

7 opmerkingen:

  1. Ja, dat weet ik nog van die tak. Zit je daar nu nog mee? Wat vervelend lijkt me dat.Jammer ook van die Art Journey.Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is balen !!!heb je je eindelijk helemaal er op ingesteld en dan heb je dit .... bheeeeuuuuh !
    jammer voor je , verzorg je maar goed en hopelijk komt her binnenkort nog wel wat waar je naar uit kan kijken !
    spoedig herstel en veel moed
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He dat is echt balen. Hopenlijk komt alles goed met je oog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAt jammer voor je, maar ik hoop dat je oog snel herstelt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik lig dus weer achter, meid.. verdikkeme, wat vervelend, weet je al wanneer dat gaat gebeuren?? Sterkte hoor, denk aan je
    liefs van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beterschap met je oog!!
    Ik wens je een fijne kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. …………(¯`O´¯)
    …………*./ | \ .*
    …………..*♫*.
    ………, • '*♥* ' • ,
    ……. '*• ♫♫♫•*'
    ….. ' *, • '♫ ' • ,* '
    ….' * • ♫*♥*♫• * '
    … * , • Feliz' • , * '
    …* ' •♫♫*♥*♫♫ • ' * '
    ' ' • . Navidad . • ' ' '
    ' ' • ♫♫♫*♥*♫♫♫• * ' '
    …………..x♥x
    …………….♥

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails