Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

zondag 18 september 2011

Om in de klaproossfeer te blijven

hier een kaartje dat ik maakte met een zelfgemaakte stempel..

Alleen....ik heb verzuimd dat gegutste (wat een ik-breek-mijn-tong-woord!) stuk gum (van de Action, slechts 29 cent!) te vereeuwigen, dus u moet mij op mijn blauwe ogen vertrouwen 8-)


(het is  maar goed dat ik erbij zeg dat het een klaproos is, bedenk ik me nu.. ☺)

Het gaatje wilde ik mooi rond inkleuren, had een rondje uitgeponsd en ging daar lekker in deppen met de paarse kleur...werd het een half vierkant rondje..

Ach ja, artistieke vrijheid  -LOL- ☺☺☺
(knoop in mijn zakdoek dat ik die stempel nog op de kiek moet zetten!)

5 opmerkingen:

  1. Een zelfgemaakte stempel, wow! Een beetje gestyleerd je klaproos, maar een hele mooie! Lijkt me niet makkelijk dat gutsen. Moet het nodig ook een keer proberen!
    Leuk gecombineerd met de bloemetjes en strepen! Mooie tag vind ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad wauw, is mij nog nooit gelukt dus hut ab meid, ik vind de kaart weer helemaal goed gelukt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik lees klaproos, ik zie het geheel en ik vind je tag mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. waar nu m'n reactie op je klaproosstempel is gebleven? 'k ben vast vergeten op 'reactie plaatsen' te klikken :)
    het is een pracht van 'n stempel en 'n heel mooi label in combi met de andere items, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lief kaartje zo! En mooie stempel, dat zeker!
    (Ik gebruik ook die gummen van de Action, snijden zo fijn en zijn lekker groot)
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails