Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

maandag 22 augustus 2011

Recycle III

Dit kaartje lag lang, in onderdelen, op een stapeltje, te wachten op inspiratie ;-)


De witte correspondentiekaart had ik gebruikt als ´test´ voor mijn bloemenstempel en de nieuwe kleurtjes inkt die ik een paar maand geleden kocht.

Het papier rood/zwart komt van de bloemenwinkel, het zat om een prachtboeket en heeft als leuke eigenschap dat het tweekleurig is. De vlinder ponste ik uit het kaartje van dezelfde bloemenwinkel, mooi in de zelfde kleuren..

E.e.a. bestempeld en wat met mijn dikke duim in de nog natte inkt gezeten, wat stipjes en een achterkantje (binnenkant van een enveloppe) erachter geplakt en klaar!


Ik moet toch eens leren wat langer te wachten..maar in het heetst van de strijd wil ik nogal eens even gauw...

Toch een aardig recycleprojectje!

Voor mijn vaders verjaardag (a.s. woensdag)



7 opmerkingen:

  1. oh meid, ik vind hem geweldig hoor, en who cares van dat beetje vlekken, ik vind de kaart prachtig, erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ongeduldig? Nee, hoor, dat woord ken ik niet (nou, wel dus, hihi)
    In ieder geval: het kaartje is leuk geworden. De vlinder blijft prachtig, ik gebruik hem graag.
    Groetjes en een fijne verjaardag voor en met je vader.
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje, leuke kleuren, mooie compositie. Zonder vlekjes gaf ik een tien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en super leuk om te lezen hoe de kaart is ontstaan. En zó herkenbaar, vooral met witte inkt, het ongeduldige;) Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je vader.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje geworden en dat van bloemenpapier. Fantastisch.
    Groetjes,
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is prachtig geworden. Mooie compositie en kleuren. Haastig of niet hij is gewoon gaaf.
    Nog van harte met je vader.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi, deze kleurencombinatie.
    Het papier en kaartje waren te mooi om gewoon in de papierbak te deponeren. Goede redding!!
    Het is een prachtig kaartje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails