Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

woensdag 10 augustus 2011

Bloem

Bij Anneke zag ik een prachtige bloem, deze heb ik geprobeerd na te maken, maar foei, zo mooi als Anneke bak ik ze niet ☺☺☺

Eerst wilde ik eens kijken of ik een helemaal wit kaartje kon maken en plakte wat bloemen en vlinders, geponst uit taartpapier..maar ja, met rode vingers blijft wit niet wit, dus noodgedwongen maar kleur aangebracht..


Toen wat puzzelen, waar de bloem en wat wil ik er nog meer op..

Het werd een tekstband (Happy definition Hero Art) met bloem en geponste cirkel, die ik met distress heb bewerkt..

De bloem was een heel gepruts (toch Anneke eens vragen om een tutorial, Anneke????) ik hou nog wel even gekleurde vingers omdat het het beste ging met NAT papier..(en die ouwe ecoline gaf flink af ☺)




Bloem nog wat bijgekleurd met distress.




8 opmerkingen:

  1. hey sproet, heel erg leuk gemaakt !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, ja ik ken het, als je iets uit wil prberen lukt niet altijd dierect, maaaaaaaaaaaaaaaaaar deze kaart is een echt juweeltje, hut ab Zwili!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje geworden. De bloem is inderdaad nog niet zo eenvoudig te maken.
    Groetjes,
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch mooi geworden je bloem! Lijkt bijna van stof te zijn gemaakt! Ik neem 300grs aquarelpapier, dat kan een stootje hebben als het 'nat' is. Die gekleurde vingers moet ik er ook altijd bijnemen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind het een mooi kaartje geworden.
    Moet ook eens gaan oefenen met die bloem!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hee meid, ik zie dat je een nieuwe logje gemaakt hebt op mijn volgerssite, maar hier is niks nieuws te zien, isienognieaf??? ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige bloem! Lijkt net stof! Heel mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent leuk bezig zie ik. Kijk m'n ogen uit. Ik vind het laatste kaartje wel erg mooi geworden. En die anderen ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails