Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

zaterdag 4 juni 2011

Volgens mij

had ik dit kaartje nog niet geplaatst!

Ik ben alweer kwijt waar de inspiratie voor het bloempje vandaan komt, maar de die-hard scrapsters weten het zelf vast wel (Anneke??!!!)

Het rondje heb ik met een embossingpen bewerkt in de hoop dat ie wat ´op popt´



achtergrond ecoline op aquarelpapier, daarover een van mijn favoriete bloemenstempels (ik dacht een cling van hero arts, maar weet het niet zeker) Plaklintje bestempeld, bloempje en blad gemaakt met cirkelpons

Goed weekend!

5 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke zomerse kleuren. Inderdaad zijn dat mooie bloemenstempels. Goed idee om zo'n lintje te bestempelen. Prachtige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha,ik dacht ook gelijk aan Anneke!
    Mooi kaaryje!!
    Fijn weekend.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je maakte een erg kleurrijke ecoline achtergrond, mooi!!! Op dat bloemetje heb ik geen patent hoor, dat kom je nog wel op meer plaatsen tegen. Ik zie eerder een 'Anneke' knoop/touwtje :) Heel mooi geheel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg leuke kaart, dat bloemke is van Kim Delow, die stond ook in DIOL, meid, prachtige kleuren hoor!! Mooi, mooi mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kleurrijk met enige bloemen!
    Mooi!
    Fijne zondag,

    Jolette

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails