Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

donderdag 14 april 2011

Recyle II

Kocht ik laatst (alweer een paar weken geleden) een paar bosjes anemonen, zat er een heel leuk papiertje omheen!

Ik dacht dat ik dat wel kon gaan gebruiken voor een kaartje.

Helaas is de folie nogal dun, dus een mooie uitgeknipte bloem scheurde toen ik em wilde bevestigen..

Uiteindelijk een vierkantje uitgeknipt en met fotolijm geplakt..





Daarbij zelf een hartvorm geknipt als mal voor de stempel en inkleuren met distress (spons), tekst van de Forever friends set, bloemetje en bijpassend wolletje..

Gaat zo op de post!

7 opmerkingen:

  1. wat mooi,echt een heel mooi kaartje geworden!
    Fijne dag.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! Daar wordt de ontvanger vast vrolijk van.
    Fijne dag,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je zoveel leuks gebruikt uit dingen die een ander zomaar weg zou gooien!
    Je hebt er oog voor [ ik hoop tenminste dat je oog weer helemaal opgeknapt is?]
    Fijne dag,

    Jolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat vind ik altijd heerlijk als je overal wel iets in ziet . Je bent een creatieve C2C !!!
    Prachtig kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hee sproeteke, geweldig gevonden meid, wat goed van je, en die kaart is echt het einde. Liebe grusse aus Tirol ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk gerecycled weer! Het is een prachtkaart geworden met de 3 hartjes! Heerlijke kleuren ook, heel mooi met al het wit erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is creativiteit ten top om van zulke materialen zo'n Kunstwerk te maken. Onwijs gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails