Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

zondag 3 april 2011

Lazy sunday afternoon..?


nou, nee, niet bepaald!! Na 2 dagen computerhangen vanwege mijn 3 wekelijkse infuusje, had ik me voorgenomen om zondagmiddag weer eens aan de knutsel te gaan.

April is in onze familie DE verjaardagenmaand, de voorraad was op, het allerlaatste kaartje van mijn vorige knutselmiddag ging vrijdag op de post, dus....

Men neme een oud experiment (bakpapier, mudpodge en gescheurde servetjes, in navolging van Anneke  die me een prachtige rozenkaart stuurde met deze techniek)









 

Al met al bleef dat bakpapiertje maar in de voorraad papierrestjes liggen, dus ik heb er maar vlinders uitgeponst..
Voor mijn schone zus, die vandaag haar verjaardag viert!





7 opmerkingen:

  1. Wat een waanzinnig leuke techniek. Leuk dat je daar vlinders van hebt gemaakt. Prachtige creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er zo mooi uit, wit met die super leuke vlinders. Prachtig! Ook heel leuk gefotografeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o wow die vlinders zijn supermooi, de hele kaart trouwens, maar die vlinders, jummie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi,het is weer een schatje!
    Fijne dag
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je vlinders zijn zo apart mooi en je kaart voor je schone zus (beidewei fiaciat) heel erg mooi geworden, ik heb de techniek nog niet geprobeerd, ik wil zoveel proberen dat er ook veel blijft liggen ☺ Fijne week meid, en doe rustig aan, want je moet eerst weer een beetje aansterken he ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hermine,

    wat toevallig, ik ben ook met deze techniek bezig.
    Je brengt me weer op ideeën.
    Je vlinders op het kaartje en je kaartje zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een idee om daar vlinders uit te ponsen, ze zijn supergeslaagd. Binnenkort een Sproet vlinderkaart op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails