Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

zondag 13 februari 2011

Simpel

Vandaag een kiekje van een simpel tagje wat ik maakte en uiteindelijk aan een boeketje met zachte voorjaarskleuren belandde wat we gisteren voor schone zus meenamen.






Eerst een zooi 'sneeuwvlokken' geponst, daarna door de uitgeponste gaatjes getamponneerd en achtergrond stempel (french script) in dezelfde tint en kaartrandjes gesponsd.

De sneeuwvlokken een beetje leuk verdeeld (van Actionpapier)en geplakt, touwtje eromheen en binnenin nog een stempel en een sneeuwvlokje..

Simpel & mooi (al zeg ik het zelf ;) )


5 opmerkingen:

  1. Inderdaad ik geef je helemaal gelijk alleen maak ik er simpel en heel mooi van ;)
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk gemaakt !!! mooi !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer mooi gemaakt. Het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn om iets mooi te maken. :-)
    Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vooral de kleuren vind ik heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad simpel en mooi!
    Maar wel heel erg mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails