Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

woensdag 5 januari 2011

Nieuwjaarskaartjes

Waar we dan zo druk mee waren, die vrije week?? Nou onder andere het maken van de nieuwjaarskaartjes.

Het ontwerp was niet zo moeilijk, want na mijn gastbloggerschap op DIOL had ik al besloten wat het ging worden...van die LEUKE bolletjes!






Dus papier gekocht, wel een beetje bling-bling natuurlijk, papier meegenomen naar het werk om in de lengte door te snijden (op mijn werk staat een papiersnijder die heel wat papiertjes tegelijk kan snijden) én multobandgaatjes te ponsen (staat ook een handig apparaat voor)..

Rest nog alle strookjes te snijden en te ´monteren´ en nog een nieuwjaarswens eraan..

Uiteindelijk werd de nieuwjaarswens simpel bedrukt papier, uitgeponst met de cirkelpons...

Dit is het resultaat








Op het moment dat ik bezig was de adresetiketten en postzegels op de enveloppen te plakken, kwamen mijn tantezeggertjes binnenvallen.. (5-8-10) die waren gelijk enthousiast en wilden ook wel bollen maken..

Het werd een creatieve middag! (al viel de hoeveelheid werk zo tegen dat ik niet zeker weet of ik aanstaande kerst wéér kaartjes ga maken, of dat ik wel kaartjes maak met een eigen ontwerp en printertje...)

(Naschrift: ik kreeg al van een paar mensen het bericht dat ze die bollen bijna niet uit konden vouwen, ondanks de gebruiksaanwijzing die ik bijvoegde..niet al het papier was even gladjes...)

Later meer!

5 opmerkingen:

  1. 1 daarvan was voor ons.
    Kwam vandaag via de post.
    Erg mooi.
    Wat een verrassing!
    Dankjewel.
    Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de mijne ook vandaage en hij "bolt" goed hoor niets mis mee.
    Een beetje voorzichtig mee doen en goed alles los halen en dan word het zeker een heel mooi bolletje!!Ik ben er erg blij mee en dus bij deze super bedankt!!!
    Snap dat t veel werk is maar ook wel heel leuk en apart!!
    Fijne avond.Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er heel gezellig uit zoals ze daar liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat ziet er geweldig uit, jammer dat niet alles goed openging, maar het idee prachtig en wat een werk geweest. groetjes van Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat goed om in zo'n bolletje een nieuwjaarskaart te zien :) Mooie serie, lijkt me inderdaad veel werk te zijn geweest!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails