Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

dinsdag 16 november 2010

Creatie numero 2

 Wauw, wat krijg je een leuk effect van deze impresabilities (Spellbinder!), het lijkt wel wat ´fluweelachtig´ (het papier zoog ook wat, dus dat gaf een wat waziger effect dan op glad papier)




Het bruine papier komt van de binnenste rol van kadopapier, dat heb ik eerst gestreken en vervolgens met distress en een sponsje bewerkt...



Daarnaast heb ik voor het eerst gebruik gemaakt van een kant en klaar blokje gedessineerd papier (zal wel van de Action zijn...mezelf kennende)



Het bloemetje is een nieuwe pons, ik heb hier twee bloemetjes gebruikt, zodat je een dubbele bloem krijgt



(ook inspiratie opgedaan op een ander blog, met eigen invulling..ik mag niet meer zeggen dat het idee gepikt is :D)

4 opmerkingen:

  1. :D
    goed idee om dat karton te gebruiken (wat kunnen we eigenlijk niet gebruiken? *lol*). Mooi die wat wazige afdruk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oke dimphie snapt wat je zegt ;)) ikke dus niet, wat heb je gedaan met die spelbinder?? wat is een spelbinder? hahahaa. Maar goed het resultaat is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi gedaan ! en eh.... 'pikken' we niet allemaal wel een beetje van elkaar ? Ik zou het een hele eer vinden, dat wil zeggen dat je creatie zo de moeite waard is om ze na te maken... so what ? niks van aantrekken !! supergoed gedaan !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is dat een embossingmal, het lijkt wel een stempelafdruk. Je weet dingen die wij niet weten geloof ik :)
    Prachtig kaartje hoor, mooi effect met dat binnenste van een rol kadopapier!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails