Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

zondag 31 oktober 2010

.......

De blogpuf was een beetje ver te zoeken, maar ik schuif er nu nog maar eentje op..

Geen uitgebreid verhaal en gelukkig hebben we de FOTO´s nog ;-)







´t was echt gelukkig want ik ben bijna alle gemaakte kaartjes van de buurvrouwendag alweer kwijt! -zelfs voor 2 verjaardagen te laat...

dat krijg je ervan als de online verjaarskalender-melder er ineens mee ophoudt én ikzelf met de data in de war ben..

Ietwat hormonaal uitgedaagd, zullen we maar zeggen ;)

Een van de verjaardagskaartjes.. gestempeld en geëmbost op vellum.

5 opmerkingen:

  1. Het duurt even, maar dan heb je ook wat!
    Wat leuk dat vellum met die uitgeponste delen.
    Dat touwtje met knoopje en hartje maakt het helemaal af.
    Mooie kleurcombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh ik vind blauwe kaartjes zo leuk, moet ik ook nog eens proberen op vellum, jou kaart ziet er in elk geval helemaal te gek uit. enne, easy aan he, et moet fun zijn hiero anders niks :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bloggen doe je voor de lol.
    Af en toe gewoon lekker iets anders doen of gewoon lekker NIKS!
    Weer een mooi kaartje.
    De ontvangers maak je er weer blij me.
    Maar... er mot niks.
    Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje, leuk met die kijkgaatjes in het vellum! Ik zie ook mooie details: leuk die klemmetjes en het hartje met speld!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails