Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

vrijdag 15 oktober 2010

Bijna door de voorraad heen!

Bijna al mijn gemaakte kaartjes zijn verschenen op dit blog, dusssssss...het wordt hoog tijd om weer wat nieuws uit de hoge hoed te toveren!






Dit kaartje heb ik mbv servetjes gemaakt, nav Anneke haar posting en tutorial

Het werd nog niet helemaal zoals ik het in mijn hoofd had, maar ik heb nog genoeg over om mee te oefenen ;o)


Afgelopen week waren we vrij, maar op de een of andere manier vloog de tijd voorbij!
En als je nou de vinger erop zou moeten leggen waaraan die tijd werd besteed?? Ik weet het niet, al waren we wel veel buiten!

Vandaag regende het pijpenstelen, net toen ik besloot dat het toch best droog was en ik wel even op de scoot naar de stad kon sjezen om dat tuniekje, wat voor me klaarhing, op te halen..

Had ik al verteld dat ik een kadobon van 50 euro won bij een modezaak? ´t Is eigenlijk alweer oud nieuws, want die bon is alweer omgezet in een mooi vest en dat leuke tuniekje... ;-)

Tijd om volgende week weer aan het werk te gaan, vakantie is veel te duur ....!

Goed weekend!

5 opmerkingen:

  1. Misschien is ie niet zoals je 'm bedacht had maar ik vind 'm mooi! Kleurrijk en lekker 'losjes'!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart ! Soms vind je je werkjes mooier nadat je het even weglegt en plots na een tijd merkt wat er te weinig op zit!
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze kaart vind ik weer hartstikke mooi.
    Leuk zeg, die bon van €50,00.
    Zou ik ook zeker direct raad mee weten.
    Een fijne zondag en prettige werkweek gewenst.
    Liefs, DEKA, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er toch een mooie kaart uit volgens mij, mooi met die stempels op het stofpapier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. helemaal mooi sproet, prachtig, dat ga ik ook eens proberen, ik weet nu wat gelmedium is hahaha, mooie kaart!!! groeten van Janine

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails