Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

zaterdag 19 juni 2010

Examentijd

Ik bedacht me deze week dat ik vlot moest zijn, buurvrouw was jarig maar in het buitenland, dus dat knutselen was wat op de lange baan geschoven..

Toen het noodweer bleek in la douce france bedacht ik me dat ze wel eens éérder terug zou kunnen komen...dus hup!

Gelijk maar twee kaartjes gemaakt..

En toen bleek het ook nog eens examentijd, voor 2 nichtjes...allebei geslaagd! dus een kaartje is al op de bus, de volgende moet nog geproduceerd..





Dus vanmiddag nog maar even wéér aan de knutsel (geen opgaaf, maar dat opruimen nadien... pfffffffff ;) )

Allemaal een goed weekend!

3 opmerkingen:

  1. Hannah vond het weer een prachtcreatie, onze kaartenstandaard met knijpertjes voor de allermooiste bewaarkaartjes komt steeds voller met jou creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, Nans, fijn dat ie er nu al is (en ik hang graag bij de alderdermooiste, you know ;D )

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails